Dodavatel:
Zdeněk Straka
IČO: 101 31 523
DIČ: CZ5510120968
|
Číslo účtu:
- 1183827063/0800
- IBAN CZ41 0800 0000 0011 8382 7063
Korespondenční adresa:
Palackého 1932,
53002 Pardubice |
Předmět objednání a dodání:
Předmětem objednání a dodání jsou zejména předpřipravené a hotové pokrmy, nápoje, předměty (obaly a servírovací) a služby související s podáváním těchto pokrmů a další služby zábavního charakteru.
Seznam zboží a služeb na webu GURMAN SERVIS (www.gurman-servis.cz) je katalogem běžně dodávaného zboží a služeb.
Zvláštnosti objednávání a dodání zboží a služeb na webu www.gurman-servis.cz:
- objednávky mohou být zpřesňované na základě požadavků zákazníka a konkrétních možností dodání zboží a služeb
- dodavatel zboží a služeb nezaručuje okamžitou dostupnost zboží a služeb v sortimentu (sezonnost) a přesnost dodání v množství (například při dodání masa na váhu)
- s ohledem na specifiku zboží se výsledná objednávka může lišit od prvotní objednávky
- VEŠKERÉ ÚPRAVY OBJEDNÁVKY JSOU PROJEDNÁVÁNY S POPTÁVAJÍCÍM A UPRAVOVÁNY NA ZÁKLADĚ JEHO SOUHLASU)
|
Objednávka zboží a služeb - postup objednávání
Varianta A - jednoduchá objednávka (bez nutnosti zpřesnění):
- Kontrola realizovatelnosti objednávky ze strany dodavatele
- Potvrzení objednávky, vydání a zaslání potvrzení o splnitelnosti objednávky beze změn jejího obsahu
- Vydání a zaslání dokladu pro zaplacení zálohy zákazníkem
Varianta B - objednávka složitá vyžadující zpřesnění a dohodu s kupujícím při úpravě jejího obsahu
- Kontrola realizovatelnosti objednávky ze strany dodavatele, zjištění odlišností od možností realizace
- Projednání obsahu objednávky a návrh změn objednávky s potenciálním odběratelem -schválení změn ev. odstoupení od objednávky
- Potvrzení objednávky, vydání a zaslání potvrzení o splnitelnosti objednávky se změnami jejího obsahu.
- Vydání a zaslání dokladu pro zaplacení zálohy zákazníkem
|
Dodací podmínky - termíny dodání
- Objednané pokrmy, další a související služby jsou dodávány dle požadovaného termínu a místa.
- osobním převzetím z výdejního místa (zpravidla jedna z provozoven dodavatelů - partnerů www.gurman-servis.cz)
- určené místo odběratelem - zákazníkem
- Dodání pokrmů je standardně možné do 3 dnů od objednání, nedohodnou-li se objednávající s dodávajícím samostatně.
- Za den objednání se považuje ten den, je-li objednáno do 09.00 hod, pracovní dny se nezapočítávají.
- Případné reklamace jsou řešeny při předání a převzetí pokrmů na základě jejich předání a převzetí. Kontroluje se - dle dodacího listu, počet ks, množství a váha.
- Převzetí potvrzuje předávající a přebírající podpisem.
|
Platební podmínky:
Platba za dodané pokrmy a související služby se uskutečňuje ve 2 krocích:
- krok
Úhradou faktury vydané po obdržení a potvrzení objednávky ve výši 50% z celkové částky:
- úhrada faktury se uskutečňuje na účet dodavatele
- možné je dohodnout se na platbě hotově
- krok
Úhradou faktury - dokladu ve výši 50% (zbytek ceny)
- hotově při předání předmětu zakázky
- po dohodě je možné uhradit fakturou na účet, vždy však před předáním předmětu dodávky
|
Cena za dopravu a obaly:
Předání objednaného zboží může být uskutečněno
I/ Cena za dopravu je stanovena paušálem
Za dopravu se považuje doprava zboží ke kompletaci a doprava zboží k zákazníkovi. Doprava zboží po městě Pardubice a do 20 km od středu města je za cenu 150 Kč.
V případě samostatného odběru z výdejního místa je cena za dopravu ve výši 50% = 75,- Kč.
V případě dopravy nad vzádlenost 20 km se cena sjednává samostatně dohodou a na základě objemu zakázky.
II/ Cena za obaly se stanovuje na základě jejich skutečné spotřeby, to znamená nutného množství obalů potřebného objemu. |
Doprava zboží
- Dodání zboží objednaného zboží včetně dopravy k Vám je základním způsobem jejich dodání.
- Možný je i osobní odběr na dohodnuté adrese, místa odběru se liší v závislosti na objednaném sortimentu
- doprava zboží nebo jeho osobní odběr je předmětem dohody v rámci objednání zboží
- Vámi objednané zboží je řádné zabaleno, chráněno před zkažením a znečištěním vhodnými obaly.
- V případě složitějších akcí s komplexním zajištěním se dodávka zboží a služeb děje na základě zpracovnaného plánu, která je smluvními stranami schválen. Ten zajištuje dodržení všech nezbytných termínů pro dodržen í akce.
- Harmonogram je zpracován písemně a je přílohou smlouvy o dodávkce (event. smlouvy o dílo)
|
Zrušení objednávky - storno poplatek
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku jen do doby potvrzení objednávky dodavatelem.
Zrušení objednávky je po jejím potvrzení možné jen po předchozí dohodě mezi dodavatelem a zákazníkem a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
V závislosti na stavu přípravy objednávky je účtován storno poplatek, který je dodavavatel oprávněn strhnout ze zálohy. |
Záruční podmínky >> |
Co nejednodušeji a pro obě strany spolehlivě.